پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261755
بيش‌ترين جذب معلم در سال جاري در مقطع ابتدايي است
تاریخ انتشار : 1402/01/28 08:50:13
نمایش : 402
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: بيش‌ترين جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدايي است و اين به دليل کمبود نيرو زياد در اين حوزه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  جهانبين نيوز؛ افشين اميريان عصر امروز در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در يک هزار و 300 معلم از طريق آزمون استخدامي و دانشگاه فرهنگيان جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وي با اشاره به اينکه در سال گذشته نيز يک هزار و 49 نفر در آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري استخدام شدند، افزود: از اين تعداد ۲۵۷ نفر از طريق آزمون استخدامي ماده ۲۸ و ۷۹۲ نفر از طريق دانشگاه فرهنگيان جذب شدند.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري ادامه داد: سهميه جذب معلم از طريق ماده ۲۸ در استان در سال‌جاري ۷۹۲ نفر است و هنوز سهميه جذب دانشگاه فرهنگيان براي امسال اعلام نشده است.

اميريان عنوان کرد: بيش‌ترين جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدايي است و اين به دليل کمبود نيرو زياد در اين حوزه است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به هفته گراميداشت مقام معلم در ارديبهشت‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۵ عنوان برنامه براي اجرا در سطح استان در اين هفته پيش‌بيني شده است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اضافه کرد: همايش تجليل از معلمان، پويش سپاس معلم، مسابقات فرهنگي و هنري، معلم خوب و... ازجمله برنامه‌هاي هستند که جهت گراميداشت هفته معلم در استان پيش‌بيني شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html